smarthr@abilityhub.ro
+4 0724 448 266

Despre Ability Hub

Ability Hub > Despre Ability Hub

Cine suntem?

AbilityHUB este o companie specializată pe inserția profesională a persoanelor cu dizabilităti și pe dezvoltarea și livrarea de servicii și produse pe care persoanele cu dizabilităti le pot realiza.

Suntem prezenți pe piată din 2012, sub brandul UPA Solutions, că unitate protejată autorizată care a livrat la nivel național, o gamă extinsă de servicii și produse realizate de persoanele cu dizabilităti.

După modificarea legislației, în 2017, am dezvoltat servicii de identificare, plasare și mediere a persoanelor cu dizabilităti, astfel încât să putem oferi alternative clienților care au ales să ocupe locurile de muncă destinate persoanelor cu dizabilităti. Puteți vizualiza în acest sens prezentarea generală a serviciilor dezvoltate.

Încă din 2015, dezvoltăm un sistem personalizat de training aplicat, alături de Training Development Manager-ul nostru, Anca Felea. Cele mai importante programe dezvoltate și rezultatele lor, sunt prezentate aici.

În 2020 revenim la statutul de unitate protejată autorizata și punem bazele primului Patronat pentru Antreprenoriat Social din România.

Misiunea noastră
  • Ne reinventăm în fiecare zi;
  • Găsim calitătile fiecărei persoane cu care interacționăm;
  • Ne mulțumim toți clienții care decid să colaboreze cu noi;
  • Transformăm fiecare zi într-o experientă unică;
  • Înțelegem și să acceptăm că toți suntem diferiți;
  • Identificăm abilitătile fiecăruia ținând cont de pasiuni și țeluri.
Valori
  • Excelență;
  • Diversitate;
  • Profesionalism;
  • Integritate;
  • Respect.
Focus

Focusul nostru principal, în cei peste 8 ani de activitate în economia socială, a fost reprezentat de două mari direcții:

  • Să identificăm persoane cu dizabilităti care pot și își doresc să lucreze, să descoperim și dezvoltăm impreună competențele necesare în această direcție;
  • Să aducem în atenția clientului final faptul că unitătile protejate și/sau entitătile de economie socială, pot deveni parteneri specializați pentru servicii competitive, nu doar pentru componența socială a acestor achiziții;

Context

Ne dorim să devenim un partener de încredere al companiei dvs., prin profesioanlism și calitatea serviciilor livrate, în ciuda caracterului social al acestora.

Astfel, sub umbrela unui brand unic, am dezvoltat un pachet flexibil, complex și ofertant de servicii pe care vi le punem la dispoziție, prin expertiză persoanelor cu dizabilități, ca de exemplu: Training, Servicii de search&selection, Servicii IT, Servicii de secretariat specializat, Marketing&Publicitate, Servicii de curățenie și Echipamente IT, Consultanță și suport în implementarea de fonduri europene, Organizare de evenimente și multe alte servicii și produse care pot fi accesate prin rețeaua noastră de membrii, unități protejate.

Majoritatea clienților noștri vin la noi după ce au încercat colaborări cu ONGuri ale persoanelor cu dizabilități, specializate pe problemele acestora, nu pe soluții de integrare profesională, sau nu au obținut rezultatele pe care le așteptau de la proiectele de recrutare pe cont propriu. Indiferent de circumstanțele dvs., este posibil să vă putem ajuta să vă atingeți obiectivele și să vă oferim o analiză clară a beneficiilor costurilor și timpului necesar a fi investit, înainte de a vă angajă în proiectele de adaptare a locurilor de muncă pentru persoane cu dizabilități. Aceasta este piatră de temelie a tot ceea ce facem.

Ne pasă de compania dvs., de oamenii dvs., de cei pe care urmeza să-i integrați în echipele dvs., de nevoile dvs. specifice și de rezultatele pe care le puteți utiliza și măsura imediat. Clienții noștri ne incredintează să rezolvăm problemele dificile într-un mod sigur și structurat de la primul nostru contact cu ei. Încrederea este primul atribut pe care îl recunosc clienții noștri atunci când discutăm soluții decât probleme.

Suntem realiști atunci când ne autoevaluăm performanțele și total dedicați să livrăm cele mai bune rezultate pentru clienții noștri.

Întrebări frecvente

Taxa de solidaritate este achitată de angajatorii care au un număr mai mare de 50 de angajați activi și nu reușesc să ocupe 4% din locurile de muncă, cu persoane cu dizabilități. Taxa de solidaritate se calculează astfel: la numărul de angajați activi aplicați 4%. Acesta este numărul de locuri de muncă pe care ar trebui să le ofertați și ocupați cu persoane cu dizabilități. Pentru fiecare loc de muncă neocupat de o persoană cu dizabilități, plătiți o taxă în valoarea unui salariu minim brut, pe economie (exemplu: companie cu 500 de angajați. 4% înseamnă 20 de locuri de muncă pentru persoane cu dizabilități. Dacă acestea nu se ocupă taxa se va calcula astfel: 20*2230=44600 lei/lunar).

Prin experiența noastră am realizat mai multe analize legislative, pentru a putea oferi angajatorilor un cadru eficient de informare și de aplicare a prevederilor legale. Există mențiuni și obligativități în această direcție în Legea 448/2006, în legea economiei sociale, în Codul Muncii, în Legea pensiilor, în multiple documente ce țin de încadrarea în boală. Noi oferim fiecărui client în procesul de angajare, toate aceste informații, sintetizate într-o manieră ușor de urmărit și de implementat.

a) Dacă ești un angajator cu peste 50 de angajați, în loc să plătești un salariu minim pe economie ca taxă suplimentară la contribuții, poți beneficia de o persoană cu dizabilități, care, cu ghidajul corect, poate să aducă plus valoare companiei
b) Dacă ești un angajator cu mai puțin de 50 de angajați poți beneficia de maimulte măsuri stimulative prin AJOFMuri. Contactează-ne dacă ești interesat de mai multe detalii
c) În plus, persoanele cu dizabilități încadrate în grad de handicap grav și accentuat, sunt scutite de plată impozitului pe venit.

Conform legii 193/2020, activă din august a.c., angajatorii cu peste 50 de angajați au psobilitatea să deducă 50% din taxa, prin servicii și produse achiziționate de la unități protejate autorizate. Noutatea constă în faptul că nu se mai pot intermedia produse și servicii, acesta trebuind să fie realizate prin activitatea proprie a persoanei cu dizabilități.

Avem un coordinator de activități per categorie de servicii, iar la dimensionarea și implementarea proiecelor apelăm la pepinierea de specialiști și de persoane mai mult sau mai puțin calificate, în funcție de specificul proiectului. Toate persoanele din pepinieră sunt persoane cu dizabilități și drept de muncă.