smarthr@abilityhub.ro
+4 0724 448 266
Ability Hub > Servicii > Training > Training Customizat

Training Customizat

Suntem furnizori acreditați de servicii de formare profesională în cursuri de Antreprenor în Economia Socială (COR112032- 40 ore) și Agent Comercial (N.C.3421.3.1. Comerț și Servicii, Nivel 4 – 1080 ore).

Dezvoltăm și implementam soluții funcționale și eficiente pentru toate tipurile de echipe – de la coaching individual la team bulding, prin sisteme personalizate de training aplicat, coordonate de Training Development Manager-ul nostru și fondatorul Fermei de Secretare, Anca Felea.

shutterstock_635281643

În contextul actual în care companiile se orientează spre dezvoltarea soft skill-urilor și a inteligenței emoționale ca singur diferențiator între inteligența artificială și angajații umani, cursurile dezvoltate de noi, combină terapiile complementare cu structură de business, făcând astfel diferența.

Luăm în calcul, în primul rând, contextul în care, companiile sunt din ce în ce mai motivate să asigure longevitatea și loialitatea angajaților proprii, în condițiile unei piețe competitive și în care resursa umană este dificil de identificat și de păstrat.

Noi vă propunem să investiți în singura resursă care contează cu adevărat: angajații dumneavoastră!

Mai mult, investiția în dezvoltarea resursei umane va aduce rezultate pe termen mediu și lung prin eficientizarea proceselor, creșterea nivelului de disponibilitate și de responsabilitate și asumarea rolurilor profesionale în integralitatea lor.

ANCA FELEA

Senior Trainer Partner Ability HUB

Experiență profesională

  • Business Profiler – Face Reading și Microexpesii (acreditat Face Keys România)
  • Trainer certificat pentru România și Europa
  • Coach certificat
  • Expert în comunicare non și paraverbală
  • Expert în negociere
  • Expert în tehnici EQ
  • Hipnoterapeut
  • Terapeut în terapia prin regresie

Cifre și rezultate:

  • 3 programe de formare dezvoltate de la “0” pentru gestiunea conflictelor și îmbunătățirea relațiilor de cooperare și colaborare pentru toți angajații
  • Peste 3500 de ore de formare profesională prestate către companii
  • Peste 1000 de ore de coaching pentru Top Management
  • Diminuarea ratei de fluctuație a personalului operațional de la 78% la 45%, în mai puțin de 3 luni.
  • Număr de persoane implicate în program: peste 1000 de casieri, lucrători comerciali și alte categorii de personal operațional.
  • Creșterea ratei de engagement a participării la sesiunile de formare, de la 10% la 99%+

Câteva exemple de programe dezvoltate și rezultatele acestora:

Durată: 42 ore

Număr maxim de participanți: 15 persoane

Public țintă: Persoane interesate să înceapă o activitate antreprenorială, care își propun ca afacerea lor să aibă un caracter social și o contribuție activă la îmbunătățirea nivelului de trai al celor implicați în afacere.

Tip: Curs de Specializare

Acreditat de: ANC

Descriere și concept:

  • Prezentarea sesiunii de formare și a mediului în care aceasta urmează să se desfășoare;
  • Terminologia specifică domeniului;
  • Diferența între antreprenor și antreprenor social;
  • Cunoașterea situației privind economia socială din alte țări;
  • Cunoașterea unor modele de economie socială existențe;
  • Cunoașterea experienței în domeniul economiei sociale din România;
  • Cunoașterea obiectivelor specifice ale unui plan de afaceri, pe model de economie socială;
  • Elemente ale managementului financiar;
  • Cadrul legal privind înființarea unei afaceri și gestionarea unei afaceri;
  • Sesiune de întrebări și răspunsuri pe temă;

Rezultate:

  • Îmbunătățirea imediată a percepției despre antreprenoriatul social;
  • Comunicare eficientă și empatizare activă;
  • Capacitatea de a proiecta un plan de afaceri și obiective clare, bazate pe modele de economie socială;
  • Manageri pregătiți să își gestioneze propriul business eficient, dar dintr-o perspectivă socială;
  • Deschiderea către o abordare empatică față de comportamentele și relaționarea cu ceilalți;

Durată: 1080 ore (360 de ore teorie și 720 de ore practic)

Număr maxim de participanți: 28 persoane / grupă (teoretic) și 14 persoane / grupă (practic)

Public țintă: Persoane interesate să dobândească tehnici de vânzări eficiente și dovedite, sau persoane care doresc să își îmbunătățească sau testeze tehnicile de vânzare. Cursul este de asemenea, o oportunitate excelentă pentru cei aflați în procese de reorientare profesională, această calificare fiind una dintre cele care poate fi dobândită la orice vârstă.

Tip: Curs de Calificare

Acreditat de: ANC

Descriere și concept:

  • Prezentarea sesiunii de formare și a mediului în care această urmează să se desfășoare;
  • Terminologia specifică domeniului;
  • Punem bazele cunoștințelor intiale necesare pentru îndeplinirea cu succes a jobului de Agent comercial;
  • Abilitătile de comunicare, un asset valoros al agentului comercial;
  • Tactici de negociere pe care să le folosești în vânzări;
  • Un portofoliu consistent de exerciții și elemente practice privitoare la legislație, la modalitatea de ofertare, la tehnici naționale și internațional de ofertare, contractare, negociere contracte și ofertare;
  • Sesiuni practice la agenți comerciali care va vor iniția în tehnicile de vânzare și vav or da oportunitatea de a pune în practică elementele teoretice studiate;
  • Sesiune de întrebări și răspunsuri pe temă;

Rezultate:

  • Îmbunătățirea imediată a percepției despre procesul de vânzare;
  • Comunicare eficientă și empatizare activă;
  • Capacitatea de a practica o meserie fără vârstă sau termen de expirare;
  • Agenți comerciali pregătiți să își gestioneze propriul portofoliu eficient, dar dintr-o perspectivă realistă și focusată pe închiderea vânzării;
  • Deschiderea către o abordare empatică față de comportamentele și relaționarea cu ceilalți;

Durată: 6-8 ore (în funcție de dinamica grupului)

Număr maxim de participanți: 10 persoane

Public țintă: Spectru mare de aplicare, se poate livra pentru toți cei interesați să își îmbunătățească relațiile, să comunice mai eficient, să înțeleagă celelalte persoane făcând o evaluare clară și realistă a stării emoționale a acesteia.

Descriere și concept:

  • Prezentarea sesiunii de formare și a mediului în care aceasta urmează să se desfășoare;
  • Ce sunt emoțiile și cum ne afectează viață de zi cu zi?;
  • Examinarea și caracterizarea emoțiilor;
  • Distincția dintre fapte și sentimente;
  • Ce înseamnă inteligența emoțională, înțelegerea legăturii dintre creier, trup și comportament;
  • Jocuri de rol;
  • Scală Conștiintei a lui David Hawkins și nivelele acesteia;
  • Ce înseamnă nivelul Disponibilității și cum ne îmbunătățește acesta viață?;
  • Sesiune de întrebări și răspunsuri pe temă;

Rezultate:

  • Îmbunătățirea imediată a relațiilor de colaborare cu persoanele/colegii cu care există deja conflicte;
  • Comunicare eficientă și empatizare activă;
  • Dezvoltarea inteligenței emoțională și nivelului empatiei;
  • Deschiderea către o abordare empatică față de comportamentele și relaționarea cu ceilalți;
  • Tipul acesta de formare are o componentă terapeutică majoră, rezultatele având un impact direct, atât în viața profesională cât și în cea personală a participantului, de aceea, fiecare participant va percepe acest tip de formare inclusiv că beneficiu individual;
  • Compania beneficiază de angajați mult mai responsabili, mai implicați, mai calmi, orientați către a rezolva conflictele cu clienții mai degrabă decât de a le “trai” sau de a le provoca;

Durată: 6-8 ore (în funcție de dinamica grupului)

Număr maxim de participanți: 10 – 25 de persoane

Public țintă: Spectru mare de aplicare, se poate livra pentru toți cei interesați să își îmbunătățească relațiile, să comunice mai eficient, să înțeleagă celelalte persoane făcând o evaluare clară și realistă a situației emoționale.

Descriere și concept:

  • Cursul este un concept personal, dezvoltat după teoriile lui David Hawkins;
  • Învățam ce înseamnă empatia cu adevărat și aplicat;
  • Învățam ce înseamnă disponibilitatea;
  • Cum vedem răbdarea și cum aplicăm în parctica acest concept;
  • Conștientizam emoțiile – la toate nivelele – de obicei barierele sunt personale nu profesionale și acolo este necesară intervenție;
  • Exersăm disponibilitatea fiecăruia;
  • Participanții învață să fie atenți la emoții;

Rezultate:

  • Tipul acesta de formare are o componentă terapeutică majoră, conține concepte de terapie congnitiv comportamentală și rezultatele au impact direct, atât în viața profesională cât și în cea personală a participantului, de aceea, fiecare participant va percepe acest tip de formare inclusiv că beneficiu individual;
  • Prin curs dobândim abilitatea de a recunoaște cu precizie emoțiile și sentimentele atunci când se intamplă;
  • Compania beneficiază de angajați mult mai responsabili, mai implicați, mai calmi, orientați către îndeplinirea rolurilor profesionale în integralitatea lor;

Durata: 6-8 ore (în funcție de dinamica grupului)

Număr maxim de participanți: 12 persoane

Public țintă: Funcții suport (HR), top management: șefi de departament, de magazin, șefi departamente suport.

Descriere concept și rezultate:

  • Cursul este un concept personal, o combinație între comunicare și stiluri de management;
  • Cursul conține noțiuni practice de înțelegere și decodificare a limbajului non-verbal și paraverbal precum și importanța acestuia în procesul de management;
  • Testare a profilului de lider (testul lui Ken Blanchard);
  • Testul tipului de manager (testul dreaptă/ stânga);
  • Conține explicația diferențelor dintre un manager și un lider iar cursanții învață cum se conduce efectiv un proces managerial, cum se prioritizeaza ziua unui manager în funcție de task-urile de rezolvat;
  • Ce implică și cum se realizează un proces de delegare;