Ability Hub este un grup de Unități Protejate cu activități în Economia Socială
Informații suplimentare pentru Candidați +4 0724 448 266
Informații suplimentare pentru Companii +4 0735 557 340

Compania ta are peste 50 de angajați? Ai noi obligații fiscale în 2025

Conformare completă la OUG 127/2024 – fără birocrație, 100% deductibil

 

Obligații ordonanță 127/2024

Ai raportat joburile pe parcursul anului în Anexa 1 în 2025?
Ai dovezi de accesibilizare a locurilor de muncă?
Ai contactat minim 3 ONG-uri pentru fiecare post vacant?

Servicii incluse în abonament

Preluăm URGENT conformarea ta pentru Ianuarie 2026
Reconstruim documentația pentru 2025 (unde e posibil)
Pregătim Anexa 2 completă + conformare 2026

Pachet abonament 4 luni

Ofertă specială Noiembrie-Decembrie

– Abonament 4 luni (nov-feb) = 5.500 lei + TVA (în loc de 6.000)

– BONUS: Completare Anexa 2 inclusă

– BONUS: Audit conformitate 2025 gratuit

– 100% deductibil din bugetul unităților protejate

Testimoniale abonament

Marilena Zagar

„Profesionalism și eficiență – AbilityHUB a livrat tot ce promite, fără efort din partea noastră.”

Head of Human Resources,  Sarantis Romania

Madalina Caravan

 „O soluție completă și eficientă pentru OUG 127. Ne-au sprijinit pas cu pas.”

HR Administration Manager,  Lugera – The People Republic

Daniela Toader

 „Echipa AbilityHUB ne-a ajutat să respectăm obligațiile legale fără bătăi de cap. Recomand cu încredere!”

Human Resources Manager,  Vulpoi Toader & Management

Adriana Radu

„AbilityHUB ne-a livrat toate anexele gata completate, lunar. Totul a fost simplu și transparent.”

Director Regional Resurse Umane, Ana Hotels

Daniela Sandu

 „Serviciu clar, complet și adaptat nevoilor noastre. Ne-au economisit timp și energie.”

HR Manager – SPORT VISION

Ecaterina Ghiba

„AbilityHUB gestionează tot procesul impecabil. Comunicare, documente, raportare – totul livrat la timp.”

CFO, Credit Card Broker

Mihaela Moisa

 „Pentru noi, colaborarea a însemnat claritate și siguranță în procesul de raportare.”

Senior Hr & Payroll Responsible – imobiliare.ro

Detalii abonament consultanță

Abonament servicii consultanță, din bugetul alocat unităților protejate

*Implicare echipă dedicată de persoane cu dizabilități care gestionează activitățile

TARIF: De la 1500 lei/lună + TVA

*Facturare lunară

Completare anexa 2
  • *În baza informațiilor completate în chestionar, pe formatul final din Ordin
Setare și selecție joburi disponibile în Anexa 1*
  • Completarea acesteia în baza linkurilor puse la dispoziție de companie.
    Ulterior realizăm anexele lunar, le trimitem către 3 ONG-uri și, alături de
    dovada comunicărilor cu aceștia, pregătim documentația care trebuie
    trimisă la ANPDPD și ANOFM.
  • *contract pe minim 12 luni consecutiv
Identificare ONG-uri eligibile și compatibile la nivel național
  • Inițierea dialogului cu ONG-urile în cauză.
  • Asigurarea transmiterii Anexei 1 către ONG-uri și primirea răspunsurilor
    (minim 3).
  • Preluare contacte ale persoanelor cu dizabilități de la ONG-uri și profilarea
    persoanelor cu dizabilități interesate de joburile respective.
Adaptare anunț recrutare și cerințele postului
  • Identificarea candidaților cu dizabilități disponibili
  • Realizare campanie de promovare în comunitățile active.
Identificare și transmitere persoane cu dizabilități
  • persoane cu dizabilități locate în zona geografică unde vă desfășurați
    activitatea;
  • calibrat pe activitatea dvs. și pe joburile disponibile online.
Documente dezvoltate pentru asigurarea accesibilizării locurilor de muncă în cadrul companiei
  1. 1.Fișă check pentru departamentul de recrutare și payroll cu privire la
    detaliile fiscale și juridice specifice angajării persoanelor cu dizabilități
  2. Model anunț Recrutare accesibilizat
  3. Procedură de angajare a persoanelor cu dizabilități – varianta draft: inițiere și perfecționare continuă, adaptată la specificul companiei
  4. Ghid pentru adaptarea cerințelor postului
  5. Fișă explicativă: Certificat de handicap vs. Decizie medicală de invaliditate
  6. Metodologie simplificată de aplicare a OUG 127/2024
  7. Ghid practic pentru organizarea unui interviu adaptat pentru persoane cu
    dizabilități
  8. Ghid practic: Ce înseamnă Unitate Protejată
  9. Fișă tematică: Adaptarea procesului de onboarding pentru persoane cu
    dizabilități
  10. Notă informativă: Obligațiile legale privind angajarea persoanelor cu
    dizabilități
  11. Fișă tematică: Impactul social și fiscal al achizițiilor de la unități protejate
  12. Catalog de resurse utile pentru angajarea și integrarea persoanelor cu
    dizabilități
Portofoliu anual metodologie Ordin metologic art.78, alin. 2.2 și 2.4, din 2025
  • 3 cereri cu răspuns de la 3 Asociații de profil;
  • Răspuns de la ONG-uri cu propuneri de adaptare a cerințelor pentru
    locurile vacante, câteva întrebări suplimentare despre norme și poziții;
  • Raport cu număr de persoane cu dizabilități către care trimit propunerile
    de angajare si al profilelor candidatilor evaluati.

Contactează-ne

CAPTCHA image

Mulțumim!